15 Eylül 2013 Pazar

mektup

Kore'ye ve Japonya'ya mektup yollamıştım ya, Kore'ye yolladığım gitmiş. Japonya'ya gitti mi bilmiyom açıkcası. Benim amca öldü herhalde :')

Neyse, adresi Korece yazmıştım. Ne deniyosa o alfabeye, unuttum. Kesin anlamıcaklar mektup yalan olcak diye çok kokmuştum. bunu arkadaşıma da söyledim cevap vermedi. Sanırım söyleyemedim ya da yanlış anladı. Çünkü bibirimizi arada yanlış anlayabiliyoruz. İngilizcem yerlerde olduğu için.

Geçen bana mesaj yazmış ve mektubun fotoğrafını atmış. İşte daha yeni eve geldim ve mektubunu gördüm bu benim ilk başka bir ülkeden aldığım mektup en kısa zamanda cevap yazıcam tişikkirlir falan demiş. SENİN CANINI YERİM YERİM diyemedim sldşkfdksf. Ama sevindim. Kartpostal neyse de, yani ne bileyim mektubunun gittiğini bilmek, daha yeni elinle tuttuğun şeyi teee sen Kore'ye yolladıktan sonra yolladığın kişinin tekrar elinde tutup fotoğrafını çekmesi. Çok garip ve güzel geldi bana. Daha önce başka şehirlerdeki arkadaşlarıma da mektup yolladım ama başka ülke farklı oluyomuş. İstiyom 93853 tane mektup arkadaşı istiyom başka ülkelerden.

Tabi bu sevincin büyük kısmı yazdığım Korecenin ağzını yüzünü dağıtmamış olmam :D napsam korece mi okus... tamam susuyom.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.