9 Eylül 2013 Pazartesi

Bak postacı geliyor

Kartları yere atıyor
Burçak kartları görüyor,
Postacıya sövüyor.



AMCA SEN NAPIYON YA NAPIYON??  Hadi anladım atıyon kartları yere tamam da o güzelim Fuji dağlı sakuralı kartı atarken hiç mi için sızlamadı ya?

Neyse ay çık gizil bi kırt ıldım ırkıdışlır. Almanyadan değil Japonyadan gelseydi bi de dadından yinmezdi ha. Uçtum kartı görünce.





Gerçi zikindirik telefon kameramla anca bu kadar. Yollayan aplamıs abimiz artık kimse güzel fotoğraf koymuş ama üşendim. AY ÇOK GÜZEL AMA ULAN!


Diğeri de Hollandadan. Bunu da çok sevdim *.*

Bugün bi de çok büyük bi salaklık yaptım. Gittim Kipaya bi ton güzelli alışveriş yaptım. Paramı harcamak için kendimi zar zor ikna etmişken hem de. Kasada hatırladım ki parayı cüzdana değil kumbaraya atmışım. Böyle gerizekalıyım. o hırsla ve eve varma acelesiyle(halam babaneme çağırdıydı) at gibi yürüdüm yetişmek için.
Kartları görünce sinirim geçtiydi de yine sinirlendim bak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.